Jobbig dag!

publicerat i Allmänt;
Idag så var det riktigt segt kom till stallet och planerade att båda hästarna skulle vila men då så säger Emelie att dem som ska komma & gräva ej komma idag och kanske kommer imorgon! För ville ej rida när dem gräver bredvid paddocken.. Blir så lack men imorgon måste jag rida & måste longera och hänga på toppen! 

Förutom så gick jag lite med toppen han fick testa sitt innetäcke som är horseware 50g perfekt är det! Han lekte med en boll?! Trodde han skulle bli livrädd när jag sparkade på den men nej han tyckte det var skoj så ska skaffa en boll till han nu:) 
http://p.videofy.me/v/10836523
Om ni kollar länken tror jag en film kommit in! Blir så sur kan ej dela filmerna från videofy längre vet någon varför?! 



Detta reflex skulle jag vilja ha😍

Kommentera inlägget här :