14 oktober

publicerat i CC TOP TL, Torpalyckans Man-boy;
Ligger i soffan & kollar på modus, enligt mig är denna serien på 4an helt klart en av dem bästa jag sett! Så spännande serie och jag längtar till varje onsdag när det släps nya avsnitt! 
Idag red jag & Emelie ut vi red runt äshult manni har allvarligt damp haha han kunde inte stå stilla & vänta utan skrapade som en idiot! När vi började trava gjorde han sjuka bocksprång men jag satt sån tur kvar!
Han var galen & CP hela vägen bockade och var så jävla taggad rent ut sagt vågade inte släppa iväg han i galoppen för då han har fått mig ur sadeln ordentligt! Men fin & skönt att han har livsglädje, men dags att sänka havren! 

toppen fick stå idag då dom grävde klart idag bredvid paddocken och vill inte riskera att han blir rädd & något händer! Men han är så duktig och kan inte hänga varje dag heller, men planen imorgon är att jag ska sitta på han för första gången och är så taggad på våran framtid!
Köpt ett nytt täcke 200g med avtagbar hals, ska senare köpa dem dyra Rambo täckena som man kan sätta in liner i men vill inte börja med de nu fall han tar sönder dem! 


Kommentera inlägget här :